?

Log in

No account? Create an account

U2 LiveJournal

Hello Hello!!


March 16th, 2005

with or without hiiiiiiim... @ 09:08 pm

lovedstrangely:
hello fellow u2 fans!

I have a question, sort of a tough one for me, but I'd value your opinions.

I have two u2 tix. I sort of want to ask my ex, even tho he's *ahem* getting married this summer to someone else. He was a friend, we're both fans...and U2 and their songs are special for us I think.


so...even tho I'm still trying to get over him and move on, should I ask him? ther's just no one else I could imagine wanting to go with and expereicne something like that with.

thanks for listening guys :-)
 
Share  |  |

Comments

 
[User Picture Icon]
From:hard2explain8
Date:March 17th, 2005 02:14 am (UTC)
(Link)
don't do it. there has to be someone else that you could ask...even if they don't love U2 as much. I don't think it'd be a good idea especially if you are still trying to get over him.

good luck and much love from one u2 fan to another!
(no subject) - (Anonymous)
[User Picture Icon]
From:lovedstrangely
Date:March 17th, 2005 02:32 am (UTC)
(Link)
I know I should..it's just, tough, you know?
[User Picture Icon]
From:lovedstrangely
Date:March 17th, 2005 02:32 am (UTC)
(Link)
hmmm, le sigh, thanks for the lovin' :-)
[User Picture Icon]
From:volare
Date:March 17th, 2005 02:20 am (UTC)
(Link)
ehm... no.
[User Picture Icon]
From:unorthodox_muse
Date:March 17th, 2005 02:23 am (UTC)
(Link)
ditto on that!
[User Picture Icon]
From:themegs
Date:March 17th, 2005 02:30 am (UTC)
(Link)
*huuuuuugs* I think it would be too emotional. You've talked about what a hard time you've been having over him and his getting married. I think it would be too much.
[User Picture Icon]
From:lovedstrangely
Date:March 17th, 2005 02:33 am (UTC)
(Link)
I LOVE YOU MEGS!!!


and your bf is teh sweetness, lol.

and you're probably right about this guy. :/
[User Picture Icon]
From:themegs
Date:March 17th, 2005 02:40 am (UTC)
(Link)
^______________^ I love you, too.

I really needed to hear that from someone tonight. *laughs at self*
[User Picture Icon]
From:cursedflower
Date:March 17th, 2005 02:32 am (UTC)
(Link)
That's really sweet, but. It's going to cause more heartache than anything else in the end. What if he ends up talking about HER all night?? Yeesh!
[User Picture Icon]
From:lovedstrangely
Date:March 17th, 2005 02:33 am (UTC)
(Link)
hmm, I know, I know you're right.
[User Picture Icon]
From:arashi_soul
Date:March 17th, 2005 02:32 am (UTC)
(Link)
Yeah, I'm going to have to agree with everyone else in saying that it would not be a good idea to take your ex to the concert with you. Doing something like that with him would most likely bring up old memories that you'd be better off not thinking about right now. It could set you back quite a bit in the "getting over him" process, and you'd probably come out of the experience feeling pretty lousy.
[User Picture Icon]
From:lovedstrangely
Date:March 17th, 2005 02:34 am (UTC)
(Link)

I was thinking that too. I just, I'm still not sure. I really appreciate everyones opinions and reasons, it's helping a whole lot.
[User Picture Icon]
From:arashi_soul
Date:March 17th, 2005 02:44 am (UTC)
(Link)
If you're not really sure, I'd definitely recommend playing it safe. I mean, think of it this way: between old memories and lingering emotions, going with your ex could potentially ruin the concert for you. And wouldn't it be a tragedy to make a U2 concert of all things into something negative? However, if you were to go with someone else, not only would you be sparing yourself possible heartache, but you could also help transform a fledgling U2 fan into a full-blown U2 fangirl (or fanboy).
[User Picture Icon]
From:lovedstrangely
Date:March 17th, 2005 02:46 am (UTC)
(Link)
lol, I like your reasoning :-)
[User Picture Icon]
From:intotheheart
Date:March 17th, 2005 02:35 am (UTC)
(Link)
I agree with everyone else, although I know exactly where you're coming from. It took me so long to listen to With or Without You without thinking I needed my ex by my side to make it just right. You'll get there :) Introduce someone new to U2! They'll thank you for it :)

Good luck!
[User Picture Icon]
From:lovedstrangely
Date:March 17th, 2005 02:50 am (UTC)
(Link)
thanks hon.
[User Picture Icon]
From:unorthodox_muse
Date:March 17th, 2005 03:56 am (UTC)
(Link)
Is that you in your icon? You are beautiful! bring someone else dammit!
[User Picture Icon]
From:lovedstrangely
Date:March 17th, 2005 04:08 am (UTC)
(Link)
omg..thank you, that brought a much needed smile to my face!!
[User Picture Icon]
From:boomtownrat
Date:March 17th, 2005 02:45 am (UTC)
(Link)
Like everyone else, I think going with your ex would be a bad idea. I'd take someone else -- maybe even someone who's not a fan, but is open-minded. I've been to U2 shows with people who weren't big fans and it was just as amazing. Maybe you can turn someone into a fan, and isn't that always a great thing? :)
[User Picture Icon]
From:lovedstrangely
Date:March 17th, 2005 02:51 am (UTC)
(Link)
hmmm, this is true!
[User Picture Icon]
From:bonoinakilt
Date:March 17th, 2005 05:48 am (UTC)
(Link)
i'd definitely say, no.
I know what you're going through...had the same thing happen..he's been married for a year now..and it still kinda drives me crazy.
I went to U2 concerts with him and i was definitely emotional..and it just pushed me to him.
And while I'm actually still friends with him, I am happy to say he isn't going to the concert with me...he doesn't want ga's...so he won't be anywhere near me. and i thank god for that. because apart of me still isn't quite over him. just a little part of me. lol
so yeah...i wouldn't do it, if i were you.
[User Picture Icon]
From:trabbie
Date:March 17th, 2005 08:12 am (UTC)
(Link)
What show, don't take him, take me........

U2 LiveJournal

Hello Hello!!