?

Log in

No account? Create an account

U2 LiveJournal

Hello Hello!!


May 4th, 2002

Adam Clayton @ 07:21 pm

gravitysdream:
I'm currently feelin: anxious anxious

Did Adam stop smoking?
Its really buggin me cus I looked at the Live from Boston DVD, and then i remebered back to the twice in atlanta elevation stops, and then I started lookin through the cheezie vids form the NYC club show and HE' ISNT SMOKing!

I hope he quit, he's my favorite bass player of all time! hmmm then again my favorite guitarist is edge, drummer larry, singer bono...ya im obsessive...*shrugs*

-jonathan
 
Share  |  Flag |

Comments

 
[User Picture Icon]
From:abelfan
Date:May 4th, 2002 05:14 pm (UTC)
(Link)
Hmmm, I haven't heard anything about him quitting but if he did, more power to him. :)
[User Picture Icon]
From:stateless
Date:May 4th, 2002 05:27 pm (UTC)
(Link)
at the shows here in california adam was smoking. hmm, guess no one told him about our law here - no smoking indoors :-P after that tho, over in europe and back here in november, i dont remember seeing him do it.
bono made some snide remark about it to adam at the show in san diego too. hehe.

unfortunately, bono hasnt stopped smoking either, tho hes cut down. in dublin my friends saw him smoking in a pub (dammit, i was in the hostel at the time!), and then at one of the shows in ca. in november, he said sometimes his hand does bad things.. like reach for cigarettes. ooops, he smoked a whole pack in one night.
heh.

damn, i wish they would stop tho!!
[User Picture Icon]
From:abelfan
Date:May 4th, 2002 05:37 pm (UTC)
(Link)
Yeah, I read that too, in one of the articles that Bono still secretly smokes from time to time.

Bad Bono, with his vocal chords...

Heh

Yes, it'd be nice if they all quit with the smoking, but it's up to them.
[User Picture Icon]
From:warmellie
Date:May 4th, 2002 09:26 pm (UTC)
(Link)
i get the impression they've cut down, but haven't quit completely.
From:gravitysdream
Date:May 5th, 2002 02:06 pm (UTC)

I hope so!

(Link)
I sure hope so, Adam has been smoking for god knows how long but Bono started right around the achtung baby show. He could've smoked in Phillip Arena here in Atlanta if he wanted to (lord knows everyone around me was smoking, and then some!). Maybe he just cut back. That would be good if he did. Haha Bono is addicted. I wonder..what kind does he smoke? Oddly enough I imagine him smoking a brand like Dunhills but then again they're british...anybody know any good Irish ciggerettes? Maybe he's a Marlboro Man.......NO...nevermind!

laters!

U2 LiveJournal

Hello Hello!!