?

Log in

No account? Create an account

U2 LiveJournal

Hello Hello!!


October 12th, 2004

(no subject) @ 05:29 pm

hew_:
I'm currently feelin: curious curious

Does anyone have the dance remix of Vertigo? I don't remember what it's called...
 
Share  |  Flag |

Comments

 
[User Picture Icon]
From:lovedstrangely
Date:October 12th, 2004 05:41 pm (UTC)
(Link)
I htink its caleld the jack knife lee remix or something
[User Picture Icon]
From:bonoinakilt
Date:October 12th, 2004 05:47 pm (UTC)
(Link)
[User Picture Icon]
From:hew_
Date:October 12th, 2004 06:56 pm (UTC)
(Link)
Thank you!
From:melst
Date:October 12th, 2004 06:52 pm (UTC)
(Link)
OT: Where'd you get your icon? It looks sooo much like one I made from a photo I took in Oregon. Uncanny!
[User Picture Icon]
From:hew_
Date:October 12th, 2004 06:58 pm (UTC)
(Link)
XD I made the icon from a pic I found. It's probably the pic you're talking about! :P
From:melst
Date:October 12th, 2004 07:01 pm (UTC)
(Link)
LOL! That's too funny! Isn't so cool and yet totally bizarre how stuff like that gets caround the internet? :P
[User Picture Icon]
From:hew_
Date:October 12th, 2004 07:07 pm (UTC)
(Link)
Yeah!! haha. Didn't you also take a pic of Clayton RD? I can't find it, but I swear I've seen one just like the Bono one.
From:melst
Date:October 12th, 2004 07:50 pm (UTC)
(Link)
I used to have a site called U2-biquitous that had both pics I took & those others took that had U2 related stuff like Bono Rd. & Clayton Rd. The site sort of died awhile ago, but I can see if I still have the images... I think it's so awesome that the pics continued to live on, tho. :)
[User Picture Icon]
From:hew_
Date:October 12th, 2004 08:01 pm (UTC)
(Link)
I'd have liked to see that site! Sounds really cool :D
I'd be forever greatful if you found the pic!! ^_^
[User Picture Icon]
From:hew_
Date:October 12th, 2004 08:05 pm (UTC)
(Link)
*cough* grateful *cough*
From:melst
Date:October 12th, 2004 09:59 pm (UTC)
(Link)
lol!
[User Picture Icon]
From:orpheus42
Date:October 12th, 2004 08:41 pm (UTC)
(Link)
Dude, that sounds awesome! Is it an official remix, or something someone on the net did through samples?
[User Picture Icon]
From:hew_
Date:October 12th, 2004 09:03 pm (UTC)
(Link)
I think it's an official remix, as I've heard it'll be on the single :-D!!

U2 LiveJournal

Hello Hello!!